Lista cech nr. 3! (znienawidzicie mnie za to ja wiem)
Pajęczak- smok potrafi wytwarzać dwa rodzaje pajęczyny z jakiegoś wybranego miejsca przez smoka. Jedna z nich jest twarda i działa jak lina pozwalając utrzymać się na niej nawet dużemu smokowi a druga jest kleista i pozwala na unieruchomienie czegoś lub kogoś.
Kontrola Ciepła- Smok jest w stanie kontrolować ciepło swojego ciała i zlewać się z ciepłem otoczenia, dzięki czemu potrafi stać się niewidzialny dla zmysłu cieplnego.
Wampiryzm- Smok potrafi wyssać z innego stworzenia krew zabierając mu przy tym życie i odnawiając sobie (2hp za 2 hp lub tam więcej)
Kwasowa Ślina- Ślina smoka jest niezwykle kwaśna przez co może wywoływać efekt Korozji przy splunięciu lub ugryzieniu.
Zbyt Szybki Metabolizm- Smok wygląda na bardzo wychudzonego a wręcz może wyglądać jak szkielet. -10 HP
Nietoperzyzm- trochę inna wersja wampiryzmu. Smok musi co jakiś czas wypijać krew, bo inaczej jego statystyki spadają i smok może zaatakować pierwszą istotę, jaką spotka (raz na tydzień) (możliwe, że również to by pasowało bardziej na chorobę)
Parę propozycji odnośnie do chorób:
Magiczny Katar- smok nie kontroluje swoich resztek magii, przez co może bez własnej woli "kichnąć" i wystrzelić swoim zionięciem przypadkowo komuś w twarz. Kuracja trwa 3 dni (lekka)
Futrzenie- bardziej śmieszna choroba niż groźna. Smok zaczyna pokrywać się futrem w ogromnych ilościach przez co szybko zaczyna wyglądać jak chodząca włochata kulka. Może to prowadzić do przegrzania organizmu w niektórych przypadkach. Smok może ją złapać przez częsty kontakt z futrzastymi zwierzętami. Kuracja trwa trzy dni po tym czasie futro zacznie wypadać i zniknie w ciągu dnia (lekka)
Zimno Lucyfera- smok przestaje wyczuwać zmian temperatury i na zmianę jego ciało robi się bardzo ciepłe i bardzo gorące w tym czasie smok czuje odwrotnie i kiedy jego ciało jest gorąco próbuje się jeszcze bardziej rozgrzać a kiedy zimno jeszcze bardziej schłodzić. To zachowanie może doprowadzić do przegrzania lub do hipotermii. Kuracja trwa trzy dni (groźna)
Zepsute Naznaczenie- Chorobę tą mogą otrzymać tylko Zwiadowcy i Strażnicy. Choroba ta zaczyna się od miejsca, w którym smok posiada swoje Naznaczenie. Od tego miejsca jego ciało zaczyna powoli gnić co chory lub inne smoki mogą jasno wyczuć. Przez ten fakt odnotowane niewiele zgonów wywołanych przez tę chorobę. W ostatnich etapach choroby całe kawałki ciała smoka odpadają a on umiera zostawiając po sobie jedynie szkielet. Kuracja trwa 7 dni (groźna)
Oraz propozycja dwóch zwierzątek + ewentualne itemy które by z nich wypadały
Ściskoserc
Bestie te zwykle żyją na pajęczyno-podobnych strukturach zbudowanych w koronach drzew lub pomiędzy ścianami kanionów. Prowadzą samotniczy tryb życia łącząc się jedynie w pary podczas okresu godowego. Są neutralne tak długo jak coś nie dotknie ich budowli. Nie posiadają oczów i wyczuwają jedynie za pomocą drgań i ruchów powietrza. Posiadają dwie pary rąk służące im głównie do poruszania. Są dość chude, ale nie są przesadnie zwinne. Kiedy takie coś się wydarzy atakują za pomocą swoich macek. W ostateczności lub jeśli bronią młodych używają swojej tajemnej broni, którym jest ich serce. Ściskając je powodują że serce najbliższego innego stworzenia zamiera na czas ścisku. Efekt jest obustronny dlatego właśnie używany jest w ostateczności. Upolowane zwierzęta zanoszą w głąb swoich budowli i konserwują.
Punkty życia: 15
Obrażenia: 4
Zachowanie: Neutralny
Zdolność: Sercowy Paraliż - Ściskając swoje serce paraliżuje serce najbliższej innej istoty. Efekt jest obustronny (przeciwnik traci następną turę a bestia traci jeden ruch w następnej turze i zwykle próbuje uciekać) możliwe jest tylko jednorazowe wykorzystanie tej zdolności podczas walki.
Ilość mięsa: 1-4
Możliwy Loot: Serce Ściskosercych- jeśli bestia została zabita, zanim użyła swojego serca jest możliwy właśnie ten przedmiot. Po ściśnięciu najbliższej innej istocie zatrzymuje się serce. Pozwala na zabranie następnej tury przeciwnikowi, ale nie wyrządza mu żadnej krzywdy. Po tym ruchu serce się rozpada.
Wygląd:
https://memestatic.fjcdn.com/pictures/Eldrazi_9afea5_6349222.jpgToksyczny Golem (nazwa przykładowa nie wiedziałem jak nazwać :v)
Bestia ta powstała przez nagromadzenie się trupów magicznych istot w jednym miejscu. W wyniku czego połączyły się one z najbliższymi kamieniami i roślinami tworząc to paskudną istotę. Zwykle przechadzają się bez celu atakując każdą większą istotę która do nich podejdzie. Mierzą od 3 do nawet 20 metrów, ale wszystkie są tak samo wytrzymałe. Posiadają świecący punkt w swoim centrum a ich ciała wytwarzają zieloną mgłę. Ich okolica zwykle przeszyta jest zapachem zgnilizny i całkowicie wy pustoszała oraz pozbawiona roślinności (chyba że toksyka, będzie niżej). Bestie te są niezwykle powolne, ale ich ataki są bardzo silne.
Ilość mięsa: 0
Obrażenia: 5
Punkty Życia: 20
Zachowanie: Agresywne dla większych istot
Zdolność: Kwasowy Oddech- bestia wypluwa masę kwasowego śluzu ze swoich ust (gdziekolwiek te są) niemal niemożliwe od uniknięcia na ziemi
Loot: Kwasowe Jądro- jest to magiczny przedmiot będący sercem tej istoty. Po jej śmierci zawsze zostawia zieloną kulę. Po silniejszym uderzeniu w jakąś powierzchnię kula ta rozbija się tworząc dużą kwasową kałużę.
Wygląd:
https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/000/909/636/large/red-pencil-art-undeadmonster-lv4-www-redpencilart-com.jpg?1435905461Na zakończenie dwie roślinki:
Toksyk- roślina niezwykle odporna na wszelakie warunki. Jest w stanie wyrosnąć nawet na kamieniu czy skażonej ziemi. Roślina ta posiada cztery zielone świecące płatki, które wypełnione są kwasową i toksyczną mazią. Smoki nie znają jeszcze dokładnego przeznaczenia dla tej rośliny poza tym że może być używa do zatrucia jakiegoś smoka lub zwierzyny. Zwykle trzeba wtedy odjąć 1-2 kawałki mięsa ze zwierzyny przez to, że zwykle jest już niejadalne i trujące.
Pachnik- roślinę tą można wyczuć z kilkuset metrów, ale jest mimo wszystko bardzo rzadka. Roślina ta składa się z łodygi i kulek z malutkimi haczykami zdolnymi przyczepić się do skóry czy sierści. Roślina dzięki swojemu zapachowi przyciąga zwierzęta, które ocierając się o nią zabierają ją ze sobą. Roślina ta jest używana jako swego rodzaju perfum zarówno przez samice, jak i samców, by przyciągać uwagę drugiej płci.