Propozycje

Dragon Abyss
Dragon Abyss

Pisklak
Płeć :
Female
Grupa :
Rada
Wiek :
0
| PR :
309
Liczba postów :
234
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Propozycje

Pisanie by Dragon Abyss Pią Sty 11, 2019 10:52 pm

Temat służący do składania propozycji i pomysłów mogących pomóc w rozwijaniu forum.
Haxaya
Haxaya

Zbieracz
Płeć :
Female
Grupa :
Zwiadowcy
Wiek :
15
Atuty :
Ostre szpony, mistrzowska celność
| ZG :
25/25
| W :
6/6
| HP :
60/60
Matka :
Vharia
Ojciec :
Felgurh
| PR :
151
Liczba postów :
4
Join date :
12/02/2019

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Haxaya Pią Lut 15, 2019 6:06 pm

Według mnie przydałoby się wprowadzić więcej wodnych lokacji tj. jezior, rzek, sadzawek, whatever. W chwili obecnej nie ma gdzie się podziać postacią przystosowaną do wodnego środowiska
Lunarson
Lunarson

Straż Graniczna
Płeć :
Male
Grupa :
Strażnicy
Wiek :
7
Atuty :
Ostrze Szpony 1, Nieuchwytny
| ZG :
20/20
| W :
0/4
| HP :
50/70
Matka :
Invhi
Ojciec :
Skitav
Ekwipunek :
brak
| PR :
185
Liczba postów :
21
Join date :
13/02/2019

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Lunarson Sob Lut 16, 2019 6:11 pm

Hexaya gut ajdija. A ja jeszcze mam pomysł na cechę "Rozszerzony zmysł dotyku", który pomagałby w odczuwaniu wibracji w powietrzu, co pomagałoby w zręczności i unikach, oraz w wyczuwaniu czy ktoś stoi za nami, czy obok itd.
Jest Echolokacja, ale ona polega na czymś innym
Dragon Abyss
Dragon Abyss

Pisklak
Płeć :
Female
Grupa :
Rada
Wiek :
0
| PR :
309
Liczba postów :
234
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Dragon Abyss Sob Lut 16, 2019 10:54 pm

Haxaya napisał:Według mnie przydałoby się wprowadzić więcej wodnych lokacji tj. jezior, rzek, sadzawek, whatever. W chwili obecnej nie ma gdzie się podziać postacią przystosowaną do wodnego środowiska

Postaramy się o dodanie kilku wodnych lokalizacji w najbliższych dniach.

Cecha została dodana do oczekujących.
Darki
Darki

Zbieracz
Płeć :
Male
Grupa :
Zwiadowcy
Wiek :
12
Atuty :
Skupiona Energia, Odporność Na Pustkę
| ZG :
20/20
| W :
7/7
| HP :
60/60
Matka :
Leda
Ojciec :
Belenos
| PR :
168
Liczba postów :
14
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Darki Nie Lut 17, 2019 9:18 pm

Propozycje odnośnie do cech:
Brak układu nerwowego- Smok nie jest w stanie poczuć niczego, nie czuje również bólu przez co nie jest w stanie określić czy został zraniony.
Ostre Łuski- Smok posiada ostro zakończone łuski skutkiem czego atakując go "wręcz" (a raczej włap) atakujący otrzymuje obrażenia (jakieś 2 czy coś takiego).
Strachliwy- Smoka o wiele łatwiej wystraszyć (-1 Podczas próby zastraszenia tego smoka)
Toksyczna krew- po wywołaniu efektu krwawienia na smoku każdy następny atak fizyczny przez zranionego smoka lub na niego spowoduje nałożenie efektu korozji na drugiego.
Odporny- Smok jest mniej podatny na wszystkie fizyczne statusy (to musiałoby być dość drogie).
Mocna głowa- Smok jest mniej podatny na wszystkie psychiczne statusy.
Nieprzystosowanie- Smok gorzej radzi sobie w konkretnym środowisku (do wyboru ląd, woda, powietrze) klasyczny +1ST w wybranym środowisku.
Niezdara- smokowi trudniej wykonać poprawnie każdą akcję (+1ST do wszystkiego)
Zastanawiałem się też czy by nieciekawe byłyby hybrydowe cechy (takie cechy wpisywałoby się w wady i zalety). Oto kilka przykładowych:
Ciepłolubny- smoka trudniej jest podpalić, ale za to o wiele łatwiej jest go zmrozić.
Mors- smoka trudniej jest zmrozić, ale za to o wiele łatwiej jest go podpalić.
Pozdrawiam cieplutko~
Chaber
Chaber

Straż Graniczna
Płeć :
Female
Grupa :
Strażnicy
Wiek :
11
Atuty :
Skupiona Energia I, Żelazne Łuski I
| ZG :
30/30
| W :
4/4
| HP :
70/70
Matka :
Hathil
Ojciec :
Skitav
| PR :
179
Liczba postów :
14
Join date :
14/02/2019

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Chaber Nie Lut 17, 2019 9:26 pm

Pierwsza pomoc - czy widzicie to bez ograniczenia do Stadnych? Mogłoby się przydać za barierą, lub bardziej bojowym postaciom, tak na zasadzie samych podstaw, może bez możliwości rozwinięcia dalej, żeby nie deklasować medyków... ale jednak mieć szansę dotrwania do spotkania z bardziej wykwalifikowaną pomocą. Czy zatamowania krwawienia w warunkach polowych, na hemofilię patrząc.
Dragon Abyss
Dragon Abyss

Pisklak
Płeć :
Female
Grupa :
Rada
Wiek :
0
| PR :
309
Liczba postów :
234
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Dragon Abyss Nie Lut 17, 2019 9:32 pm

iXen co do cech przedyskutujemy je i damy znać jak tylko coś ustalimy.

Chaber umiejętność Pierwsza Pomoc dostosowana jest tylko dla stadnych. Zwiadowcy prawdopodobnie będą mieli możliwość leczenia i tamowania wraz z rozwojem fabuły i kolejnymi Rozdziałami. Bądźcie czujni!
Marva
Marva

Obywatel
Płeć :
Female
Grupa :
Stadni
Wiek :
15
Atuty :
pierwsza pomoc
| ZG :
35/35
| W :
3/3
| HP :
60/60
Matka :
Hathil
Ojciec :
Felgurh
Ekwipunek :
brak
| PR :
157
Liczba postów :
7
Join date :
18/02/2019

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Marva Wto Lut 19, 2019 1:51 pm

Dzień dobry <3
Dzisiaj na czacie pytałam się o dwie cechy - migotanie i rozbłysk. Pytałam się czy w przypadku, gdy jeden z rodziców posiada zaletę migotania, można wziąć wadę rozbłysk i uznać, że jest to poniekąd jedna z tych obowiązkowych dziedziczonych cech? Nayarii nie wiedziała jak odpowiedzieć sama, więc piszę tutaj, by również reszta adminów to zobaczyła i przedyskutowała. Oczywiście zrodził się "problem" w postaci tego, że niektórzy mogliby również podciągać tak na przykład podobne wady, jak chociażby głuchego zmieniając na gorszy słuch, co, osobiście myślę, nie jest znowu takie głupie.
Trochę poniekąd piszę, by nigdzie to nie przepadło i być może administracja wzięła coś takiego pod uwagę i umożliwiła userom na takie "zabiegi" c: Niektóre cechy są do siebie na tyle podobne, że osobiście myślę, iż takie coś mogłoby mieć sens.
Lunarson
Lunarson

Straż Graniczna
Płeć :
Male
Grupa :
Strażnicy
Wiek :
7
Atuty :
Ostrze Szpony 1, Nieuchwytny
| ZG :
20/20
| W :
0/4
| HP :
50/70
Matka :
Invhi
Ojciec :
Skitav
Ekwipunek :
brak
| PR :
185
Liczba postów :
21
Join date :
13/02/2019

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Lunarson Wto Lut 19, 2019 10:24 pm

To ja jeszcze pomęczę i zaproponuję, żeby dodano subforum "Informator" do działu ze Spisem Smoków. W takim informatorze moglibyśmy sobie wypisywać dotychczasowe rozgrywki, prowadzić chronologię zdarzeń i mieć listę relacji z danymi gadami
Co wy na to?
Caratacos
Caratacos

Straż Graniczna
Płeć :
Male
Grupa :
Strażnicy
Wiek :
12
Atuty :
ostre szpony I | nieuchwytny
| ZG :
20/20
| W :
4/4
| HP :
70/70
Matka :
Yewan
Ojciec :
Morgoth
| PR :
162
Liczba postów :
10
Join date :
18/02/2019

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Caratacos Sro Lut 20, 2019 11:08 am

Parę propozycji:

Bestiariusz; zwierzyna łowna:

Saepi
To stworzenia wielkości jednorożców - również występują w dość dużych ilościach, jednak znacznie łatwiej można się na nie natknąć. Charakteryzują się naprawdę szeroką gamą barw futer; najczęściej są to jednak kolory stonowane, ciepłe, które pomagają wtopić im się w otoczenie. Saepi są naprawdę szybkimi, a jednocześnie wytrzymałymi, stworzeniami - dlatego znacznie lepiej jest polować na nie w grupach; zmniejsza to szansę na niepowodzenie. Unikają konfrontacji, bowiem ich jedynym sposobem obrony mogłoby być poroże - nie jest ono jednak nazbyt mocne; z tego też powodu bardzo łatwo je złamać.
Punkty Życia: 15
Obrażenia: 2
Zachowanie: Płochliwy
Szansa podejścia: 45%
Ilość mięsa: 1-3 mięs, w zależności od wielkości osobnika.

Przykładowy obrazek:
https://www.deviantart.com/cyliph/art/First-Snow-786362668


stworzenia pustki:

Wyrm
To dość prymitywne stworzenia, rozmiarów smoczego pisklaka. Są to także dalecy krewni obecnych smoków, dlatego względem budowy w pewien sposób je przypominają. Przez swe niewielkie rozmiary, nie mają szans w starciu z większymi przeciwnikami; życie poza barierą sprawiło, iż gady te nie są czystymi mięsożercami. Zjedzą wszystko, co tylko są w stanie napotkać; najczęściej w ich jadłospisie gości padlina, nie najświeższa. O ile jeden, dwa, czy nawet trójka osobników nie zagrozi smokowi, większa ilość tych stworzeń może okazać się utrapieniem. Zachowanie dalekich gadzich krewnych nie jest wprawdzie agresywne, jednak nabierają pewności siebie w większych grupach.
Punkty Życia: 40
Obrażenia: 2
Zachowanie: Płochliwy
Zdolność: Infekująca ślina; może powodować nudności, niemożność skupienia, a w większych ilościach halucynacje.

Przykładowy obrazek:
https://www.deviantart.com/milicaclk/art/Fir-Wyrm-786195042

Goroe
Sporych rozmiarów stworzenia pustki, o krępej i mocnej budowie. Ich skóra jest bardzo twarda oraz trudna do przebicia; ciało zdobią liczne kolce różnej wielkości oraz wypustki. Na łbie znajduje się róg, bądź rogi; jeżeli to tylko jeden, najczęściej jest naprawdę ostro zakończony, długi i twardy, skierowany w taki sposób, iż Goroe z łatwością mogą przebić nim wybrane miejsce w cielsku przeciwnika. Jeśli jednak na łbie znajduje się ich więcej, niż jeden, nie są już tak zabójcze, acz nadal należy unikać próby ataku stworów w ten sposób. Żyją w grupach, najczęściej złożonych z trójki, czwórki osobników.
Punkty Życia: 80
Obrażenia: 4
Zachowanie: Agresywny
Zdolność: Nieznośny hałas - ryk tych stworzeń dekoncentruje smoki, czasem nawet obezwładnia te o wrażliwszym zmyśle słuchu.

Przykładowy obrazek: https://www.deviantart.com/wfdrawings/art/Age-of-the-dragon-Forest-guardian-758425381
https://www.deviantart.com/wfdrawings/art/creature-758616177


potwory:

Vaar
Ta bestia być może jest mniejsza od smoka, jednak przeciętnego przedstawiciela gadów znacznie przewyższa swą długością. Przystosowana zarówno do życia na lądzie, jak i w wodzie, jest bardzo trudnym do pokonania przeciwnikiem. Posiada stosunkowo twardą skórę, a cielsko jest ciężkie i masywne; w szczególności ogon, którym może posługiwać się w walce. Stwory te zostały obdarzone przez naturę tylko jedną parą kończyn, w dodatku są to przednie - dlatego poruszając się po lądzie, łapy dźwigają cały tułów. Umięśnione oraz wyposażone w naprawdę ostre, śmiercionośne szpony. O dziwo, nawet na powierzchni vaar pozostaje dość szybki. Prowadzą raczej samotny tryb życia, acz zdarza się niekiedy spotkać je w parach.

Punkty Życia: 80
Obrażenia: 8
Zachowanie: Agresywne, choć zdarza się, iż pozostają obojętne wobec obecności innych stworzeń.
Zdolność: Infekująca ślina - należy starać się unikać ugryzień tych bestii; w najlepszym wypadku ich ślina spowoduje jedynie nudności oraz halucynacje, jednak najczęściej wywołuje u smoków zgniłkę.


Przykładowy obrazek:
https://www.deviantart.com/wfdrawings/art/Creature-concept-661541811

Choroby; groźne:

Zgniłka
Choroba przenoszona przez niektóre z potworów i stworzeń zamieszkujących pustkę; konkretniej poprzez ich ślinę. Wpierw smok jedynie gorzej się czuje, a jego oddech jest nie do zniesienia. Następnie jego temperatura ciała niebywale spada, bądź wzrasta, towarzyszą mu ogromne bóle głowy. Choroba ta wyniszcza od środka, powoduje powolne gnicie gada od wewnątrz. Okazuje się być tragiczna w skutkach - organizm smoka jest tak osłabiony, iż kończy się to dla niego śmiercią. Najlepiej udać się do uzdrowiciela w początkowych stadiach choroby - wymaga ona leczenia przez cztery dni.

Stadium 1: Odrażający odór z paszczy smoka, gorsze samopoczucie.
Stadium 2: Po czterech dniach temperatura ciała smoka może osiągać skrajne wartości, towarzyszy temu ogromny ból głowy.
Stadium 3: Po dziesięciu dniach nieleczenia występuje niestrawność, ogromny spadek odporności i pogorszenie samopoczucia, narządy zaczynają powoli gnić.
Stadium 4: Śmierć następuje po trzech tygodniach nieleczenia.
Tiamatrax
Tiamatrax

Straż Graniczna
Płeć :
Female
Grupa :
Strażnicy
Wiek :
15
Atuty :
Nieuchwytny, Czujność
| ZG :
25/25
| W :
4/4
| HP :
70/70
Matka :
Ciliria
Ojciec :
Morgoth
| PR :
166
Liczba postów :
32
Join date :
22/02/2019

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Tiamatrax Pią Lut 22, 2019 7:29 pm

Może by tak zwiększyć maksymalną szerokość i wysokość avatara do 300x400 pikseli? Albo 250x350? Bo te obecne wydają mi się ciut za małe, choć może to tylko moje wrażenie.
Dragon Abyss
Dragon Abyss

Pisklak
Płeć :
Female
Grupa :
Rada
Wiek :
0
| PR :
309
Liczba postów :
234
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Dragon Abyss Pią Lut 22, 2019 11:17 pm

Marva wzięliśmy Twoją propozycję pod uwagę - ewentualny system będziemy opracowywać po weekendzie. Bądź czujna, po niedzieli możliwe, że pojawi się jakaś informacja na ten temat.

Lunarson zgodnie z twoją propozycją został dodany dział Informator.

Caratacos po przejrzeniu opisów stworów doszliśmy do wniosku, że możliwe, iż w przyszłości wykorzystamy te opisy zmieniając jednak stworzenia pustki z twoich opisów na potwory ze względu na to, że stworzenia pustki są unikalne i ich stworzenie wymaga znania ich "tajemnic". Obserwuj proszę kolejne rozdziały, a być może zauważysz swoją twórczość! Oczywiście w przypadku wykorzystania propozycji zostaniesz wynagrodzony Złotymi Jajami.

Tiamatrax aktualnie pozostaniemy przy standardowych wymiarach emblematów, jednak w przyszłości możliwe, że postaramy się by była możliwości ujrzenia smoczego wizerunku w większej rozdzielczości.
Darki
Darki

Zbieracz
Płeć :
Male
Grupa :
Zwiadowcy
Wiek :
12
Atuty :
Skupiona Energia, Odporność Na Pustkę
| ZG :
20/20
| W :
7/7
| HP :
60/60
Matka :
Leda
Ojciec :
Belenos
| PR :
168
Liczba postów :
14
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Darki Sob Lut 23, 2019 1:12 am

Kolejne propozycje odnośnie do cech:

Kolce- Smok posiada na ciele ostre fragmenty ciała, którymi może strzelać. Zadają tyle samo obrażeń co ataki fizyczne (wraz z bonusami do owych). Może się dodać do zdolności "jadu" pozwalając na jeden wystrzeliwany dodatkowy kwasowy kolec (no, chyba że smok miałby kwasowe zęby) 

Hipnoza- Smok jest w stanie zrobić co tylko chce z istotą słabszą od niego mentalnie (inaczej mówiąc- głupszą) Nie działa na smoki a jedynie na zwierzęta. Smokowi rzucałoby się na samym początku walki na zahipnotyzowanie bestii przy udanym rzucie zwierze staje w miejscu i smok je po prostu dobija i mięsko jego (płochliwe 80% neutralne 50% agresywne 20%) prawdopodobnie nie działałoby na pustkowe i potwory.

Albinizowampiryzm- Skóra smoka jest biała a jego źrenice czerwone. Ta wada sprawia, że smok jest słabszy przez co wytrzymałość spada o 2 a życie o 5. Dodatkowo smok nie potrafi wytrzymać w słońcu dłużej niż kilka chwil przez co jego system dobowy jest odwrócony.

Nadmierna Ilość Magii W Organizmie/ Niedobór Magii W Organizmie.
To raczej kategoria niż jakaś konkretna cech. Te cechy zmieniałyby jego cechy fizyczne na anomalne. Jedną z aktualnych takich cech jest "Brak zionięcia" może by dodać kilka innych? Oto kilka przykładowych:

Bezdotykowe Połączenie- elementy ciała (takie jak jego skóra ogon nogi czy inne) nie są połączone z ciałem, ale smok w dalszym ciągu może je używać.

Żywe Ciało- jakaś ciała smoka zachowuje się jakby żyła (lub nawet być świadoma) obejmuje to również możliwość posiadania przez smoka "roślinnych" części ciała.

Elementarne ataki fizyczne- wiem, że nie chcecie jak na razie elementarnych zionięć więc postanowiłem zaproponować to inaczej- Smok ma 20% na wywołanie elementu statusu żywiołów. Mogłoby to też działać inaczej np ładunkami. Smok mógłby użyć specjalnego ataku elementarnego raz na kilka postów. Możliwości jest wiele.

Jakiegoś rodzaju wzmocnienie zionięcia- tutaj również nie wiem co dokładnie to mogłoby być jedyne na co wpadłem to jakiegoś rodzaju "podwójne zionięcie" smok potrafiłby wystrzeliwać jednocześnie drugie zionięcie z jakiejś innej części ciała.

Magiczne Odrzucenie- Smok nie może zbliżać się do magicznych istot (w tym smoków) na bliżej niż 5 metrów. Jedynie smoki z tą samą cechą mogą do niego podejść. Dalej może używać swojego zionięcia, ale jest ono lekko przeźroczyste. Możliwą dodatkową cechą mogłaby być większa trudność przy przechodzeniu przez barierę. (Nie jestem pewien czy to raczej nie pasowałoby bardziej na chorobę, której stadium byłaby Blokada). 


Oraz propozycja specjalnych atutów. Atutów zwiększających możliwości podstawowych cech.
Smok ma zmysł ciepła? Dlaczego by nie mógłby go wytrenować, tak by widzieć dokładniej? Smok posiada jad? Dlaczego ten jad nie mógłby być silniejszy po jakimś czasie? 
Smok posiada Utwardzoną skórę? Dlaczego by jego skóra z czasem nie utwardziła się, tak by zmniejszać dmg z ataków fizycznych? 
Każdy taki atut kosztowałby 500-1000 PD i byłby jednorazowy dla każdej cechy bez żadnych dalszych ulepszeń.
Darki
Darki

Zbieracz
Płeć :
Male
Grupa :
Zwiadowcy
Wiek :
12
Atuty :
Skupiona Energia, Odporność Na Pustkę
| ZG :
20/20
| W :
7/7
| HP :
60/60
Matka :
Leda
Ojciec :
Belenos
| PR :
168
Liczba postów :
14
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Darki Sob Lut 23, 2019 11:33 pm

Lista cech nr. 3! (znienawidzicie mnie za to ja wiem)

Pajęczak- smok potrafi wytwarzać dwa rodzaje pajęczyny z jakiegoś wybranego miejsca przez smoka. Jedna z nich jest twarda i działa jak lina pozwalając utrzymać się na niej nawet dużemu smokowi a druga jest kleista i pozwala na unieruchomienie czegoś lub kogoś. 

Kontrola Ciepła- Smok jest w stanie kontrolować ciepło swojego ciała i zlewać się z ciepłem otoczenia, dzięki czemu potrafi stać się niewidzialny dla zmysłu cieplnego.

Wampiryzm- Smok potrafi wyssać z innego stworzenia krew zabierając mu przy tym życie i odnawiając sobie (2hp za 2 hp lub tam więcej)

Kwasowa Ślina- Ślina smoka jest niezwykle kwaśna przez co może wywoływać efekt Korozji przy splunięciu lub ugryzieniu.

Zbyt Szybki Metabolizm- Smok wygląda na bardzo wychudzonego a wręcz może wyglądać jak szkielet. -10 HP

Nietoperzyzm- trochę inna wersja wampiryzmu. Smok musi co jakiś czas wypijać krew, bo inaczej jego statystyki spadają i smok może zaatakować pierwszą istotę, jaką spotka (raz na tydzień) (możliwe, że również to by pasowało bardziej na chorobę)

Parę propozycji odnośnie do chorób:

Magiczny Katar- smok nie kontroluje swoich resztek magii, przez co może bez własnej woli "kichnąć" i wystrzelić swoim zionięciem przypadkowo komuś w twarz. Kuracja trwa 3 dni (lekka)

Futrzenie- bardziej śmieszna choroba niż groźna. Smok zaczyna pokrywać się futrem w ogromnych ilościach przez co szybko zaczyna wyglądać jak chodząca włochata kulka. Może to prowadzić do przegrzania organizmu w niektórych przypadkach. Smok może ją złapać przez częsty kontakt z futrzastymi zwierzętami. Kuracja trwa trzy dni po tym czasie futro zacznie wypadać i zniknie w ciągu dnia (lekka)

Zimno Lucyfera- smok przestaje wyczuwać zmian temperatury i na zmianę jego ciało robi się bardzo ciepłe i bardzo gorące w tym czasie smok czuje odwrotnie i kiedy jego ciało jest gorąco próbuje się jeszcze bardziej rozgrzać a kiedy zimno jeszcze bardziej schłodzić. To zachowanie może doprowadzić do przegrzania lub do hipotermii. Kuracja trwa trzy dni (groźna)

Zepsute Naznaczenie- Chorobę tą mogą otrzymać tylko Zwiadowcy i Strażnicy. Choroba ta zaczyna się od miejsca, w którym smok posiada swoje Naznaczenie. Od tego miejsca jego ciało zaczyna powoli gnić co chory lub inne smoki mogą jasno wyczuć. Przez ten fakt odnotowane niewiele zgonów wywołanych przez tę chorobę. W ostatnich etapach choroby całe kawałki ciała smoka odpadają a on umiera zostawiając po sobie jedynie szkielet. Kuracja trwa 7 dni (groźna)

Oraz propozycja dwóch zwierzątek + ewentualne itemy które by z nich wypadały

Ściskoserc
Bestie te zwykle żyją na pajęczyno-podobnych strukturach zbudowanych w koronach drzew lub pomiędzy ścianami kanionów. Prowadzą samotniczy tryb życia łącząc się jedynie w pary podczas okresu godowego. Są neutralne tak długo jak coś nie dotknie ich budowli. Nie posiadają oczów i wyczuwają jedynie za pomocą drgań i ruchów powietrza. Posiadają dwie pary rąk służące im głównie do poruszania. Są dość chude, ale nie są przesadnie zwinne. Kiedy takie coś się wydarzy atakują za pomocą swoich macek. W ostateczności lub jeśli bronią młodych używają swojej tajemnej broni, którym jest ich serce. Ściskając je powodują że serce najbliższego innego stworzenia zamiera na czas ścisku. Efekt jest obustronny dlatego właśnie używany jest w ostateczności. Upolowane zwierzęta zanoszą w głąb swoich budowli i konserwują.
Punkty życia: 15
Obrażenia: 4
Zachowanie: Neutralny
Zdolność: Sercowy Paraliż - Ściskając swoje serce paraliżuje serce najbliższej innej istoty.  Efekt jest obustronny (przeciwnik traci następną turę a bestia traci jeden ruch w następnej turze i zwykle próbuje uciekać) możliwe jest tylko jednorazowe wykorzystanie tej zdolności podczas walki.
Ilość mięsa: 1-4
Możliwy Loot: Serce Ściskosercych- jeśli bestia została zabita, zanim użyła swojego serca jest możliwy właśnie ten przedmiot. Po ściśnięciu najbliższej innej istocie zatrzymuje się serce. Pozwala na zabranie następnej tury przeciwnikowi, ale nie wyrządza mu żadnej krzywdy. Po tym ruchu serce się rozpada.

Wygląd: 
https://memestatic.fjcdn.com/pictures/Eldrazi_9afea5_6349222.jpg

Toksyczny Golem (nazwa przykładowa nie wiedziałem jak nazwać :v)
Bestia ta powstała przez nagromadzenie się trupów magicznych istot w jednym miejscu. W wyniku czego połączyły się one z najbliższymi kamieniami i roślinami tworząc to paskudną istotę. Zwykle przechadzają się bez celu atakując każdą większą istotę która do nich podejdzie. Mierzą od 3 do nawet 20 metrów, ale wszystkie są tak samo wytrzymałe. Posiadają świecący punkt w swoim centrum a ich ciała wytwarzają zieloną mgłę. Ich okolica zwykle przeszyta jest zapachem zgnilizny i całkowicie wy pustoszała oraz pozbawiona roślinności (chyba że toksyka, będzie niżej). Bestie te są niezwykle powolne, ale ich ataki są bardzo silne.
Ilość mięsa: 0
Obrażenia: 5
Punkty Życia: 20
Zachowanie: Agresywne dla większych istot
Zdolność: Kwasowy Oddech- bestia wypluwa masę kwasowego śluzu ze swoich ust (gdziekolwiek te są) niemal niemożliwe od uniknięcia na ziemi
Loot: Kwasowe Jądro- jest to magiczny przedmiot będący sercem tej istoty. Po jej śmierci zawsze zostawia zieloną kulę. Po silniejszym uderzeniu w jakąś powierzchnię kula ta rozbija się tworząc dużą kwasową kałużę.
Wygląd:
https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/000/909/636/large/red-pencil-art-undeadmonster-lv4-www-redpencilart-com.jpg?1435905461

Na zakończenie dwie roślinki:

Toksyk- roślina niezwykle odporna na wszelakie warunki. Jest w stanie wyrosnąć nawet na kamieniu czy skażonej ziemi. Roślina ta posiada cztery zielone świecące płatki, które wypełnione są kwasową i toksyczną mazią. Smoki nie znają jeszcze dokładnego przeznaczenia dla tej rośliny poza tym że może być używa do zatrucia jakiegoś smoka lub zwierzyny. Zwykle trzeba wtedy odjąć 1-2 kawałki mięsa ze zwierzyny przez to, że zwykle jest już niejadalne i trujące.

Pachnik- roślinę tą można wyczuć z kilkuset metrów, ale jest mimo wszystko bardzo rzadka. Roślina ta składa się z łodygi i kulek z malutkimi haczykami zdolnymi przyczepić się do skóry czy sierści. Roślina dzięki swojemu zapachowi przyciąga zwierzęta, które ocierając się o nią zabierają ją ze sobą. Roślina ta jest używana jako swego rodzaju perfum zarówno przez samice, jak i samców, by przyciągać uwagę drugiej płci.
Sherinae
Sherinae

Obywatel
Płeć :
Female
Grupa :
Stadni
Wiek :
15
Atuty :
Pierwsza Pomoc
| ZG :
40/40
| W :
3/3
| HP :
60/60
Matka :
Hathil
Ojciec :
Tharven
| PR :
169
| PD :
0
Liczba postów :
24
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Sherinae Wto Mar 05, 2019 8:01 am

Propozycja bardziej techniczna, ale czy byłaby jakaś możliwość wskazywania na jakim koncie jesteśmy zalogowani? Przyznam, że denerwuje mnie trochę sprawdzanie w kółko w swoim profilu. Gdyby np wyświetlało się jakieś "Witaj, nazwa usera", to byłoby to bardzo pomocne <3
Taharaki
Taharaki

Straż Graniczna
Płeć :
Male
Grupa :
Strażnicy
Wiek :
15
Atuty :
Kamieniarstwo, Mistrzowska Celność
| ZG :
20/20
| W :
4/4
| HP :
70/70
Matka :
Ciliria
Ojciec :
Morgoth
| PR :
154
Liczba postów :
10
Join date :
14/03/2019

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Taharaki Pią Mar 15, 2019 8:21 pm

Okej, przyszła i juz się wpieprza - cała ja... Ale rzecz jest niewielka, mianowicie chodzi o to, czy jest jakaś możliwość umieszczenia linki do KP i / lub informatora w profilu? Np. na tej pięknej beleczce pod nickiem postaci? Teoretycznie wiem, że na ogół KP jest pierwszym postem danej postaci i odszukanie niby nie jest mega trudnym, jednak byłoby to uproszczeniem zarówno dla graczy, jak i MG.


EDIT: dobra, w sumie streszczenie jest jak się kliknie w tą belkę. Ślepa ja nie zauważyłam x'D
Nayari
Nayari

Pisklak
Płeć :
Female
Tytuły :
Mistrz Gry

Wiek :
0
| PR :
107
Liczba postów :
128
Join date :
17/12/2018

Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Nayari Pią Mar 15, 2019 8:23 pm

Taharaki ale kp jako tako tylko, że w skróconej formie umieszczasz do profilu, który widoczny jest po kliknięciu w tę ramkę z nickiem, więc nie ma potrzeby robienia osobnego miejsca na to, bo wszystkie istotne informacje są dostępne za jednymi kliknięciem

Sponsored content


Propozycje Empty Re: Propozycje

Pisanie by Sponsored content


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach