1. Walka sędziowana jest przez jednego z Mistrzów Gry, którego trzeba zawiadomić przed rozpoczęciem potyczki lub na samym jej początku. W innym przypadku uznajemy, że przebieg spotkania gracze ustalają między sobą, a Mistrzowie nie ingerują.
1.1 Walka nie musi odbyć się na zasadzie porozumienia się obu stron. Każdy gracz ma prawo zaatakować kogoś bez pytania o zgodę tej osoby. W takim przypadku naturalnym jednak jest, że przydzielony zostaje Mistrz Gry, który będzie podsumowywał ataki.
2. Sędzią zostaje ten MG, który ma akurat czas, lecz oczywiście można poprosić o przydzielenie konkretnego prowadzącego.
3. W trakcie walki posty muszą zawierać informacje na temat tego, co próbujecie zrobić i co zamierzacie osiągnąć, lecz nie o tym co robicie i osiągacie.
3.1 Uprasza się o możliwie jak najdokładniejsze opisywanie manewrów, które staracie się wykonać, włącznie z ich możliwymi efektami.
4. Każdy z walczących ma możliwość podjęcia próby ucieczki, lecz nigdy nie posiada stuprocentowej pewności, że ta się powiedzie.
5. Walki na śmierć i życie są możliwe tylko pod czujnym okiem Mistrza Gry.
6. Gdy walka jest walką normalną obydwu postaciom musi zostać przynajmniej 10HP.